Informacje bieżące

Szkolenie: Poznaj ścieżkę klienta: od pierwszego kontaktu do lojalności 03.03.2025 10:07

Szkolenie: Poznaj ścieżkę klienta: od pierwszego kontaktu do lojalności

Data rozpoczęcia

05.03.2025 — 11:00, Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT w Szczecinie, sala nr 115

Rejestracja: innowacje.zut.edu.pl/wydarzenia/szkolenie-poznaj-sciezke-klienta-od-pierwszego-kontaktu-do-lojalnosci

 

Szkolenie

Opis wydarzenia

Podczas szkolenia dowiesz się:
●    jak badać i rozumieć kluczowe etapy współpracy z klientem,
●    gdzie pojawiają się najważniejsze momenty w kontakcie z Twoją marką,
●    jak wykrywać i naprawiać słabe punkty w obsłudze klienta.

Dlaczego warto?
●    poznasz sprawdzone metody analizy ścieżki klienta,
●    otrzymasz praktyczne wskazówki do samodzielnego mapowania,
●    zyskasz nowe spojrzenie na proces budowania relacji z klientem.

 

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
●    chcesz lepiej zrozumieć doświadczenia swoich klientów,
●    zależy Ci na zwiększeniu satysfakcji i lojalności klientów,
●    szukasz sposobów na usprawnienie procesu obsługi klienta.

 

Szkolenie poprowadzi Martyna Urbaniak, trenerka biznesu i dyrektorka zarządzająca. Doświadczenie zdobywała zarówno w korporacjach, takich jak Google, jak i w średniej wielkości firmach z branż produkcyjnej, informatycznej i marketingowej. Współpracowała z prestiżowymi klientami, m.in. Zamkiem Królewskim na Wawelu, KRUS oraz Bankiem Pocztowym. Pasjonuje się nowymi technologiami i posiada biegłość w obsłudze narzędzi Microsoft i Google.